Елементи, в яких Відділ: "Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії" та Рік: 2007

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: К | М | П | Ф | Ч
Число елементів: 11.

К

Королюк, О. М. (2007) Експериментальне дослідження ефективності технології організації самостійної роботи студентів технічного коледжу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 135-138. ISSN 2076-6173

М

Михайленко, В. В., П’ятецький, В. О., Лущиков, В. О. (2007) Рівняння одночастотного наближення стаціонарних коливань непружних п’єзоелектричних тіл в потенціалах. Вісник Київського університету (1).

Михайленко, В. В., П’ятецький, В. О., Лущиков, О. В. (2007) Про структуру амплітудних визначальних рівнянь непружних п’єзоелектричних тіл при гармонічному навантаженні. Вісник Київського університету (2). с. 115-121.

П

Полішук, З. П., Федьович, М. В., Харченко, М. М. (2007) Задачі фізичного змісту при вивченні математики в загальноосвітній школі. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Поліщук, З. П., Федьович, М. В., Бенедисюк, М. М. (2007) Задачі фізичного змісту при вивченні математики в загальноосвітній школі. ЖДУ ім.І.Франка.

Прус, А. В. (2007) Потенціал прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО - 2007).

Прус, А. В., Швець, В. О. (2007) Прикладна спрямованість стереометрії: 10-11 класи. Шкільний світ. ISBN 978-966-451-089-6

Прус, А. В. (2007) Загальні питання прикладної спрямованості шкільного курсу математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 67-71.

Прус, А. В., Швець, В. О. (2007) Теорія і практика прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Інший. ЖДУ імені Івана Франка, 2011.

Ф

Фонарюк, О. В., Ленчук, І. Г., Лось, Л. В. (2007) Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 99-103.

Ч

Чемерис, О. А. (2007) Педагогічні умови забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Sat Dec 21 15:10:31 2024 EET.