![]() | перехід на Верхній рівень |
Shandra N., Matviienko L., Karpliuk S., Povoroznyuk R., Pochuieva V., Fonariuk O. (2022) The Formation of English-Language Lexical Competence of Future Specialists of Information Technologies. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14 (4). С. 21–39. ISSN 2066-7329
Андрощук М. В. (2022) Скрайбінг – одна з форм візуалізації навчального матеріалу на уроках математики. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (17-18 листопада 2022 р.). С. 7–11.
Анікіна І. В., Антонюк Л. В., Багно Ю. М., Хміль О. О., Чемерис О. А. (2022) Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів вищої освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (13(18)). С. 39–54. ISSN 2786-4952
Вишківська В. Б., Чемерис О. А., Прус А. В., Кулик І. В. (2022) Змішане навчання як інноваційний чинник модернізації освітнього процесу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (83). С. 131–135.
Жирська Г. Я., Фонарюк О. В., Чуб К. Ф. (2022) Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх учителів до дистанційного навчання учнів природничо-математичних дисциплін. Наукові інновації та передові технології (11(13)). С. 297–310. ISSN 2786-5274
Королюк О. М. (2022) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів математики у вітчизняній педагогіці. Матеріали наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки та 30-річчя діяльності аспірантури.
Королюк О. М. (2022) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів математики: вітчизняний контекст дослідження. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (111). С. 47–61. ISSN 2663-6387
Королюк О. М. (2022) Професійна підготовка майбутніх учителів математики в університетах Німеччини. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України (22).
Крамаренко І. С., Фонарюк О. В., Зацерківна М. О. (2022) Цифровізація освіти – нові виклики та перспективи розвитку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 2 (7) (2022). С. 392–404. ISSN 2786-4952
Ленчук І. Г. (2022) Два підходи до виконання стереометричних побудов. In: Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 – 28 грудня 2022 р., м. Одеса.
Ленчук І. Г., Працьовитий М. В. (2022) Основні метричні задачі конструктивної стереометрії. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 64. С. 243–257.
Прус А. В., Фонарюк О. В. (2022) Окремі питання методики реалізації компетентнісного підходу до навчання математики в основній школі. Частина 1: Навчально-методичний посібник. ЖДУ імені Івана Франка.
Семеняко Ю. Б., Фонарюк О. В., Чорниш Ю. І. (2022) Хмарні технології в змішаному навчанні: перспективи та проблеми. Інноваційна педагогіка, 2 (50). С. 205–209. ISSN 2663-6085
Фонарюк О. В. (2022) Проєктування та реалізація освітньо-професійної програми для підготовки магістрів за спеціальністю 014 «Середня освіта». Матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації.
Фонарюк О. В., Вербовський І. А. (2022) Впровадження цифрових технологій в управління закладом вищої освіти. In: ІІІ Науково‐практична конференція «Професійний розвиток в умовах цифровізації суспільства: сучасні тренди», 10‐11 листопада 2022 р., Київ.
Фонарюк О. В., Ульянова В. С., Партико Н. В. (2022) Інформаційно-цифрова компетентність викладача як запорука успішного електронного навчання студентів. Інноваційна педагогіка (52). С. 157–161. ISSN 2663-6085