Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти" та Рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття | Книга
Число елементів: 28.

Стаття

Argiropoulos, D., Тарнавська, Н. П. (2020) Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). с. 33-42. ISSN 2076-6173

Александрова, В. В., Литньов, В. Є. (2020) Формування соціальної готовності до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку. Психолого-педагогічні засади інтегрованого підходу до навчання у початковій школі в умовіх НУШ: збірник матеріалів регіональної науково-практичної інтернет-конференції (Житомир, 02 жовтня 2020 р.).

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2020) To the question of building the universal model of the development of world pedagogy and education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). с. 5-14. ISSN 2076-6173

Гібнер, Т. В., Сорочинська, О. А., Танська, В. В. (2020) Формування у дітей дошкільного віку природничих знань у процесі ознайомлення з рослинним світом на ділянці закладу дошкільної освіти. Біологічні дослідження – 2020: Збірник наукових праць.

Давидюк, Ю. Д., Сорочинська, О. А., Павлюченко, О. В. (2020) Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами експериментально-дослідницької діяльності в природі. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 27-28  березня 2020 року). с. 50-54.

Кочин, Є. С., Сорочинська, О. А. (2020) Розвиток інтересу до пізнання природи у молодших дошкільників шляхом упровадження інноваційних форм та методів навчання. Педагогіка і психологія: напрямки та тенденції розвитку в Україні та світі: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2020 р.). с. 99-103.

Максимова, О. О. (2020) Розвиток особистісного потенціалу майбутніх вихователів. Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Вінниця, 26-27 листопада 2020 р.). с. 135-139.

Максимова, О. О. (2020) Структура екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: зб. наук. праць.

Максимова, О. О. (2020) Формування взаємин у дитячому колективі. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч. (1). с. 6-9.

Максимова, О. О. (2020) Формування екологічної компетентності у дітей старшої групи закладів дошкільної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». с. 77-80.

Марченко, М. А., Сорочинська, О. А., Танська, В. В. (2020) Формування основ екологічних знань дітей старшого дошкільного віку дослідницьким методом. Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (20-21 березня 2020 р., м. Одеса). с. 79-83.

Пилипчук, І. В. (2020) Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової ланки освіти засобами дидактичних ігор. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч., 2. с. 54-58.

Примак, А. І., Сорочинська, О. А. (2020) Дидактична гра як засіб формування реалістичних знань про природу у дітей дошкільного віку. Біологічні дослідження – 2020: Збірник наукових праць.. с. 449-452.

Свірщук, І. О., Сорочинська, О. А., Танська, В. В. (2020) Формування основ природознавчої компетентності дітей старшого дошкільного віку технологією квест. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та приктика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конфренеції (17-18 січня 2020 р., м. Одеса). с. 77-80.

Синякіна, А. Г. (2020) Формування природознавчої компетентності молодших школярів засобами куточка живої природи. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч., 2. с. 58-61.

Сорочинська, О. А., Мельничук, Любов (2020) Інноваційнні форми навчання як засіб екологічного виховання молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч.. с. 20-24.

Федорова, М. А. (2020) Обґрунтування рівнів сформованості соціально-моральної активності дітей шестирічного віку. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 томах., 2. с. 208-211.

Федорова, М. А. (2020) Особливості емоційного розвитку сучасних дітей в аспекті становлення міжособистісних взаємин. Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія «Педагогіка. Соціальна робота» (1). с. 133-137.

Федорова, М. А. (2020) Особливості формування соціально-моральної активності у дітей старшого дошкільного віку. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: зб. наук. праць.

Федорова, М. А., Іванова, Т. Б. (2020) Діагностика умінь міжособистісної взаємодії у дітей старшого дошкільного віку. Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч., 2. с. 18-19.

Федорова, М. А., Дудік, Г. П., Федорова, Л. Ю. (2020) Філософські засади проблеми виховання моральних цінностей майбутнього вчителя. Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. с. 203-207.

Книга

Танська, В. В., Сорочинська, О. А., Павлюченко, О. В., eds. (2020) Інноваційні здоров'язберігаючі технології у закладах освіти. Житомир: вид-во ЖДУ ім.. І. Франка.

Максимова, О. О., Федорова, М. А., eds. (2020) Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць в 2-х ч. (частина 1). Житомир: ФОП Левковець.

Максимова, О. О., Федорова, М. А., eds. (2020) Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць в 2-х ч. (частина 2). Житомир: ФОП Левковець.

Басюк, Н. А., ed. (2020) Проблеми та виклики дошкільної і початкової освіти : зб. наук. праць (частина 1). Житомир: вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Басюк, Н. А., ed. (2020) Проблеми та виклики дошкільної і початкової освіти : зб. наук. праць (частина 2). Житомир: вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Argiropoulos, D., Тарнавська, Н. П. (2020) Інклюзивна педагогіка: Навчальний посібник для науково-педагогічних працівників, студентів закладів вищої освіти. Житомир: вид-во ЖДУ ім.. І. Франка.

Сорочинська, О. А., Павлюченко, О. В. (2020) Основи валеології, анатомії і фізіології дітей (дошкільний та молодший шкільний вік) для студентів 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта. Житомир: вид-во ЖДУ ім. І. Франка. (У процесі публікації)

Цей список був створений у Sun Apr 28 19:12:46 2024 EEST.