Вгору на рівень |
Piddubna, Oksana, Maksymchuk, Anatolii, Lytvychenko, Daryna, Revutska, Olena, Moskalenko, Mykola, Sopina, Olha (2023) Implementing Neuropedagogical Innovation in Schools: From Theory to Practice. ВRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience (14 (2)). с. 37-58. ISSN 2068-0473
Piddubna, Oksana, Pylnik, Ruslan, Pichkur, Mykola, Poluden, Liliia, Sotska, Halyna, Maksymchuk, Anatolii (2023) Pedagogical Mechanisms to Activate the Creative Development of Students of Art and Pedagogical Specialties of Higher Education Institutions by Means of the Latest Art. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională (15 (3)). с. 1-14. ISSN 2066-7329
Діжа, О. С., Максимчук, А. П. (2020) Сучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярів. In: Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.
Колесник, Н. Є. (2022) Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі. ФОП 505, Житомир.
Колесник, Н. Є., Карам, Моайад Ахмед Мохамед (2023) Формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами графічного дизайну. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну», м. Київ, 27 квітня 2023 року, 2. с. 323-326.
Колесник, Н. Є. (2003) Розвиток в учнів початкових класів творчих здібностей через художнє пізнання, ігрову фантазію та мистецтво на уроках праці й малювання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 54-56. ISSN 2076-6173
Максимчук, А. П. (2020) Навчальна постановка: натюрморт, портрет, фігура людини з дисципліни «Рисунок». Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, 2. с. 67-70.
Максимчук, А. П. (2020) Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства. с. 80-83.
Максимчук, А. П., Куниця, Г. В. (2020) Нетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті, 2. с. 144-146.
Максимчук, А. П., Піддубна, О. М. (2020) Розвиток художньо-творчих здібностей студентів спеціальності 014.12 Середня освіта (образотворче мистецтво) під час самостійної роботи з дисциплін «Живопис», «Композиція». Інший. Посвіт, 2020.
Піддубна, О. М. (2022) Копіювання творів олійного живопису на прикладі спеціальної (фахової) підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць / за заг. редакцією Н.Є. Колесник, О.М. Піддубної. с. 263-266.
Піддубна, О. М. (2016) Педагогічний малюнок як основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис». Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура (5). с. 92-96. ISSN 2413-5402
Піддубна, О. М. (2018) Розвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення дисциплін «Малюнок» і «Живопис». Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 2. с. 208-212.
Піддубна, О. М. (2016) Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів початкових класів з образотворчого мистецтва. Теорія і практика професійної підготовки фахівців у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів : збірник наукових праць / за заг. редакцією проф. С.С. Вітвіцької, доц. Н.Є .Колесник. с. 40-45.
Піддубна, О. М. (2016) Розвиток творчих здібностей студентів у процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис» при виконанні начерків. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти процесів : збірник науково-методичних праць, 3 (1). с. 84-87.
Піддубна, О. М. (2019) Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти». (Прийнятий до публікації)
Піддубна, О. М. (2019) Формування мистецької культури школярів за допомогою творів живопису. Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих : зб. наук. праць VI Міжнар. наук.-прак. інтернет-конф., 27 лютого 2019. с. 59-64.
Піддубна, О. М., Корбут, А. В. (2022) Зображення пейзажу як розвиток творчих здібностей учнів. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць / за заг. редакцією Н.Є. Колесник, О.М. Піддубної. с. 260-263.
Піддубна, О. М., Откаленко, О. А. (2022) Образотворче мистецтво та основи дизайну як засіб розвитку творчих здібностей учнів. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць / за заг. редакцією Н.Є. Колесник, О.М. Піддубної. с. 257-260.
Піддубна, О. М., Толок, Я. П. (2019) Вивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнів. Сучасний рух науки. с. 59-64.
Столярова, І. С. (2021) Проблеми узагальнення і деталізації в роботі над учбовим натюрмортом. The 3rd International scientific and practical conference “International scientific innovations in human life” (September 22-24, 2021).
Столярова, І. С. (2021) Розвиток вміння поєднувати набуті теоретичні знання та практичні навички студентами в процесі пленерної практики з отриманням прогнозованого результату - натурного етюду. Трансформації в сучасному просторі: глибинні аспекти розвитку освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м.Київ,04 листопада 2021 року). с. 17-20.
Шевчук, І. П. (2005) З досвіду використання творів живопису на уроках української літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 266-268.
Шевчук, А. М. (2001) Особливості “пластичної” мови в ілюстраціях художника О.Макаренка до драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (7). с. 151-155.