Вгору на рівень |
Антонюк, А. Р., Закрасіна, Г. В. (2024) Особливості військової термінології в сфері інформаційно-психологічних операцій. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Барановська, Л. В. (2010) Теоретичні засади особистісно орієнтованого підходу до підготовки майбутніх офіцерів управління тактичного рівня. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 89-93.
Бурчак, Ольга Ігорівна (2014) Гендерні особливості особистісних властивостей військовослужбовців. [Експеримент] (Неопублікований)
Ваврик, Р. В. (2007) Оцінювання професійної готовності викладачів загальновійськових дисциплін до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 16-20.
Варшавський, П. В., Супрунчук, Ю. О. (2024) Участь курсантів як перекладачів у місіях, що організовані країнами-членами НАТО. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Виговський, В. Л. (2005) Можливі типи словників омофраз сучасної англомовної військової лексики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 104-107.
Вознюк, О. В., Борисюк, С. Л. (2013) Синергетика військових конфліктів: метод нелінійного прогнозування історичних подій. Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції / Житомир. військ. ін-т радіоелектроніки. – Житомир,, 2. с. 3-5.
Вознюк, О. В., Сбродова, Л. П. (2008) Особливості наукової діяльності слухачів та курсантів вищих військових навчальних закладів. Четверта наукова конференція Харківського університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, 16-17 квіт. 2008 р. : матеріали конф. с. 235-236.
Вознюк, О. В., Чирва, А. В. (2008) Формування духовного потенціалу військових спеціалістів інформаційних систем. Наукові проблеми розробки, модернізації та застосування інформаційних систем : тези доп. ХVII наук.-техн. конф., Житомир, 24-25 квіт. 2008 р. / Житомир. військ. ін-т Нац. авіац. ун-ту, 1. с. 146.
Войтович, Н. Ф. (2008) Документування протиправної діяльності осіб за допомогою оперативно-технічних засобів. Економічна безпека держави: стан, проблеми, напрямки зміцнення: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 10 жовт. 2008 р.). с. 240-244.
Войтович, Н. Ф. (2009) Етичні проблеми візуального спостереження. Шляхи розвитку оперативно-розшукової діяльності в сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. (Харків, 28 листоп. 2009 р.). с. 43-46.
Войтович, Н. Ф. (2009) Забезпечення основних прав і свобод людини під час оперативно-розшукової діяльності. Шлях України до економічної безпеки : матеріали наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2009 р.. с. 260-265.
Войтович, Н. Ф. (2010) Попередження злочинів працівниками оперативної служби. Попередження злочинів суб’єктами оперативно-розшукової діяльності : матеріали наук.-практ. конф. (Харків, 17 грудня 2010 р.). с. 43-46.
Войтович, Н. Ф. (2012) Спостереження в проекті Кримінального процесуального кодексу України. Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : матеріали наук.-практ. конф. (Харків, 10 квіт. 2012 р.). с. 142-144.
Загоровський, В. В. (2014) Особливості психологічної готовності військовослужбовців до миротворчої діяльності. ЖДУ ім. І. Франка.
Захарчишина, Ю. М. (2011) Педагогічні умови підготовки офіцерів збройних сил України до соціокультурної діяльності в миротворчих місіях. Інший. Житомир.
Захарчишина, Ю. М. (2007) Полікультурний підхід до оптимізації навчальної діяльності офіцерів у процесі вивчення іноземної мови. Українська полоністика (3-4). с. 170-177.
Захарчишина, Ю. М. (2009) Соціокультурна спрямованість професійної підготовки офіцерів-миротворців. Українська полоністика (6). с. 122-127.
Захарчишина, Ю. М. (2008) Стимулювання творчої діяльності військовослужбовців під час вивчення іноземної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 123-125.
Каплун, С. О. (2008) Професійна компетентність майбутнього офіцера служб тилу як об’єкт наукового аналізу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 111-115.
Кичкирук, О. Ю., Порхун, Л. В., Орищук, Т. (2023) Забруднювачі воєнного походження та екологічний стан ґрунтів України. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Навколишнє середовище для майбутнього через наукову освіту».
Корнійчук, Ю. Г. (2011) Формування готовності майбутніх офіцерів до організації виховної діяльності з військовослужбовцями строкової служби. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Корнійчук, Ю. Г. (2009) Виховний процес у вищому військовому навчальному закладі як науково-теоретична проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 72-76.
Красьова, А. Д., Осадчук, Н. П. (2024) Скорочення в англійській мові військової сфери. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Крук, М. З. (2000) Позакласна військово-фізкультурна робота в школах України (20-30 ті рр. ХХ століття). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 117-120.
Кубіцький, С. О., Вознюк, О. В. (2006) Розвиток мотивації курсантів. Вісник Національної академії оборони України (2). с. 82-87. ISSN 2617-6858
Лиманець, О. А. (2006) Духовний стан Збройних Сил України: проблеми та шляхи вирішення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 8-13.
Маслак, Л. П. (2008) Роль викладача у процесі формування професійної іншомовної компетентності майбутніх офіцерів у контексті ідей А.С. Макаренка. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 131-134.
Маслак, Л. П. (2008) Інноваційні технології навчання обдарованих військовослужбовців у процесі вивчення іноземної мови. Актуальні проблеми психології : проблеми психології обдарованості : [зб. наук. праць / за ред. С. Д. Максименко]., 6 (3). с. 171-175.
Маслак, Л. П. (2005) Інтегрований підхід у формуванні готовності курсантів вищого військового навчального закладу до міжкультурної комунікації. Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : науково-методичні матеріали.. с. 56-62.
Маслак, Л. П. (2003) Інтегрований підхід у формуванні готовності курсантів вищого військового навчального закладу до спілкування на міжкультурному рівні. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: [зб. наук. праць]. с. 73-75.
Маслак, Л. П. (2008) Основні етапи та принципи формування професійної іншомовної компетентності майбутнього офіцера. Наукові записки кафедри педагогіки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна : [зб. наук. праць / за ред. Л. С. Нечепоренко].. с. 143-149.
Маслак, Л. П. (2009) Особливості методики поетапного формування професійної іншомовної компетентності майбутнього офіцера. Житомирська науково-педагогічна школа "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" : [зб. наук. праць / за ред. проф. О. А. Дубасенюк].. с. 257-259.
Маслак, Л. П. (2008) Особливості професійної іншомовної компетентності офіцера інженерно-технічної спеціальності. Тези 33-ї наук.-практ. міжвуз. конф., присвяченої Дню університету, 18-19 березня 2008 року.. с. 208.
Маслак, Л. П. (2010) Педагогічні умови формування культурологічної компетентності майбутніх офіцерів радіоінженерних спеціальностей. Проектний звіт. ЖДУ.
Маслак, Л. П. (2007) Проблема міжкультурної комунікації у підготовці майбутніх офіцерів до миротворчих операцій. Проблеми педагогічної освіти в полікультурному просторі України : матеріали Всеукр. конфер. ["Проблеми педагогічної освіти в полікультурному просторі України"], (Житомир, 22-23 травня 2007 року).. с. 85-90.
Маслак, Л. П. (2008) Результати формування професійної іншомовної компетентності майбутніх офіцерів. Збірник наук. праць Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького., 2 (45). с. 93-97.
Маслак, Л. П. (2008) Роль міжкультурної комунікації військовослужбовців у паблік рілейшнз. Паблік рілейшнз : український досвід (міждисциплінарні дослідження) : [зб. праць молодих наук. / за ред. Л. О. Данильчук].. с. 10-13.
Маслак, Л. П. (2009) Роль і місце міжкультурної комунікації у процесі формування культурологічної компетентності майбутніх офіцерів. Науковий Вісник Чернівецького університету. (469). с. 105-111.
Миценко, Д. В. (2006) Особливості педагогічної підготовки майбутніх офіцерів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 100-104.
Миценко, Д. В. (2005) Педагогічна практика як засіб підготовки курсантів до військово-педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 184-187.
Морська, Я. О., Осадчук, Н. П. (2024) Studying the Experience of Cadets’ Participation in Missions Organized by NATO Member Countries. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Мірошніченко, В. І. (2011) Використання принципів андрагогіки для підвищення патріотичної культури офіцерсько-викладацького складу НАДПСУ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 76-79.
Мірошніченко, В. І. (2003) Військовий педагог як суб'єкт навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 144-146.
Олексюк, Н. С. (2009) Організація соціально-педагогічного процесу в сім’ї військовослужбовця як важлива умова її позитивно спрямованої життєдіяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 43-47.
Олійник, Л. В. (2011) Мотивація досягнення як умова підвищення ефективності процесу учіння майбутніх магістрів військового університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 79-83.
Омельченко, Л. Ф., Василенко, Д. В. (2010) Англомовні військові композити. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 191-195.