Мірошніченко В. І. (2003) Військовий педагог як суб’єкт навчально-виховного процесу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. pp. 144-146.
Preview
36.pdf
Download (110kB) | Preview
Abstract
Розглядаються проблеми віськової педагогіки та роль військового педагогу як суб'єкта навчально-виховного процесу.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | U Military Science > U Military Science (General) L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | А.В. Крисан |
| Date Deposited: | 21 Oct 2008 10:32 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 17:09 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/801 |
| ДСТУ 8302:2015: | Мірошніченко В. І. Військовий педагог як суб’єкт навчально-виховного процесу. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 12. pp. 144-146. |


