Мірошніченко В. І. (2003) Військовий педагог як суб'єкт навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 144–146.
Preview
36.pdf
Завантажити (110kB) | Preview
Анотація
Розглядаються проблеми віськової педагогіки та роль військового педагогу як суб'єкта навчально-виховного процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | U Військова наука > U Військова наука (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 21 Жовт 2008 07:32 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/801 |
ДСТУ 8302:2015: | Мірошніченко В. І. Військовий педагог як суб'єкт навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 12. С. 144–146. |