Гуманкова О. С. (2013) Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. pp. 38-41. ISSN 2076-6173.
Preview
7.pdf
Download (240kB) | Preview
Abstract
Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови.
Зокрема, визначено види диференціації, які автор вважає перспективними для впровадження вчителями
з метою оптимізації навчально-виховного процесу, висвітлено практичні шляхи їх реалізації та аспекти
інтеграції у методичний контекст уроків іноземної мови. Конкретизовано послідовність дій вчителя у
процесі здійснення підходу та організації диференційованого навчання.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 16 Dec 2013 14:06 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 08:08 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10286 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гуманкова О. С. Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. pp. 38-41. |


