Zhytomyr State University Library

Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови

Гуманкова О. С. (2013) Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. pp. 38-41. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 7.pdf]
Preview
Text
7.pdf

Download (240kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови.
Зокрема, визначено види диференціації, які автор вважає перспективними для впровадження вчителями
з метою оптимізації навчально-виховного процесу, висвітлено практичні шляхи їх реалізації та аспекти
інтеграції у методичний контекст уроків іноземної мови. Конкретизовано послідовність дій вчителя у
процесі здійснення підходу та організації диференційованого навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 16 Dec 2013 14:06
Last Modified: 15 Aug 2015 08:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10286
ДСТУ 8302:2015: Гуманкова О. С. Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. pp. 38-41.

Actions (login required)

View Item
View Item