Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Гуманкова О. С. (2013) ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 38–41. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 7.pdf]
Preview
Текст
7.pdf

Завантажити (240kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови.
Зокрема, визначено види диференціації, які автор вважає перспективними для впровадження вчителями
з метою оптимізації навчально-виховного процесу, висвітлено практичні шляхи їх реалізації та аспекти
інтеграції у методичний контекст уроків іноземної мови. Конкретизовано послідовність дій вчителя у
процесі здійснення підходу та організації диференційованого навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 16 Груд 2013 12:06
Оновлення: 15 Серп 2015 05:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10286
ДСТУ 8302:2015: Гуманкова О. С. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 38–41.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу