Гуманкова О. С. (2013) ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 38–41. ISSN 2076-6173.
Preview
7.pdf
Завантажити (240kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови.
Зокрема, визначено види диференціації, які автор вважає перспективними для впровадження вчителями
з метою оптимізації навчально-виховного процесу, висвітлено практичні шляхи їх реалізації та аспекти
інтеграції у методичний контекст уроків іноземної мови. Конкретизовано послідовність дій вчителя у
процесі здійснення підходу та організації диференційованого навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 16 Груд 2013 12:06 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10286 |
ДСТУ 8302:2015: | Гуманкова О. С. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 38–41. |