Поліщук Л. П., Пушкар Т. М. (2014) Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання. Наукові записки серія: філологічні науки. № 128. С. 467–469.
14ptmfop.pdf
Завантажити (429kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються особливості формування компетентнісно-орієнтованогоu підходу як основи системи професійної парадигми майбутніх перекладачів; досліджуються методичні передумови формування усної і письмової перекладацької компетенції з урахуванням вимог до професійної підготовки конкурентоздатних спеціалістів в галузі перекладу, які окреслені в рекомендаціях Ради Європи; представлена загальна характеристика усної та письмової перекладацької компетенції; визначені основні навички та уміння, якими має оволодіти студент в процесі формування професійної перекладацької компетенції.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, компетентнісно-орієнтований підхід, професійна підготовка, синхронний переклад |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 18 Квіт 2014 06:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11025 |
ДСТУ 8302:2015: | Поліщук Л. П., Пушкар Т. М. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання. Наукові записки серія: філологічні науки. 2014. № 128. С. 467–469. |