Мазур Ю. Я. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 136–140. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Завантажити (267kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців, психологів узагальнено
основні підходи до трактування понять "уміння" та "навичка". Нами досліджено психологічні
особливості формування професійно значущих умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи, як
одна з цілей навчально-виховного процесу. Особливу увагу зосереджено на дослідженні теорії
поетапного формування дій, умінь і навичок, запропонованої психологами П. Гальперіном та
К. Платоновим. У результаті опрацювання теоретичного матеріалу нами виявлено відмінності у
методиці їх формування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | навички, майбутні учителі початкової школи, проблема психологічної науки. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Квіт 2014 12:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11095 |