Мазур Ю. Я. (2014) Формування професійно значущих умінь та навичок майбутніх учителів початкової школи як проблема психологічної науки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 136–140. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Завантажити (267kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців, психологів узагальнено
основні підходи до трактування понять "уміння" та "навичка". Нами досліджено психологічні
особливості формування професійно значущих умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи, як
одна з цілей навчально-виховного процесу. Особливу увагу зосереджено на дослідженні теорії
поетапного формування дій, умінь і навичок, запропонованої психологами П. Гальперіном та
К. Платоновим. У результаті опрацювання теоретичного матеріалу нами виявлено відмінності у
методиці їх формування.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | навички, майбутні учителі початкової школи, проблема психологічної науки. |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 24 Квіт 2014 15:54 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 09:21 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11095 |
| ДСТУ 8302:2015: | Мазур Ю. Я. Формування професійно значущих умінь та навичок майбутніх учителів початкової школи як проблема психологічної науки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 136–140. |


