Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн

Сбруєва А. А. (2003) Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 234–237.

Анотація

Розглянуті чинники, що зумовлюють парадигмальні зміни в системах професійного розвитку вчителів розвинутих англомовних країн, сформульовані принципові засади цих змін.

Тип ресурсу: Стаття
Користувач: А.В. Крисан
Дата подачі: 28 Жовт 2008 05:43
Оновлення: 14 Серп 2015 14:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1111
ДСТУ 8302:2015: Сбруєва А. А. Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 12. С. 234–237.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу