Сбруєва А. А. (2003) Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 234–237.
Preview
62.pdf
Завантажити (118kB) | Preview
Анотація
Розглянуті чинники, що зумовлюють парадигмальні зміни в системах професійного розвитку вчителів розвинутих англомовних країн, сформульовані принципові засади цих змін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 05:43 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1111 |
ДСТУ 8302:2015: | Сбруєва А. А. Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 12. С. 234–237. |