Сбруєва А. А. (2003) Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. pp. 234-237.
Preview
62.pdf
Download (118kB) | Preview
Abstract
Розглянуті чинники, що зумовлюють парадигмальні зміни в системах професійного розвитку вчителів розвинутих англомовних країн, сформульовані принципові засади цих змін.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | А.В. Крисан |
| Date Deposited: | 28 Oct 2008 07:43 |
| Last Modified: | 03 Aug 2025 15:19 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1111 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сбруєва А. А. Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 12. pp. 234-237. |


