Байда М. В. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки..
Preview
Байда_М.В._ОРГАНІЗАЦІЯ_ПРОЦЕСУ_ПІДГОТОВКИ_МАЙБУТНІХ_УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ_ДО_РОБОТИ_В_УМОВАХ_КООПЕРАТИВНОГО_НАВЧАННЯ.pdf
Завантажити (239kB) | Preview
Анотація
У статті досліджується поняття кооперативного навчання та його основні компоненти. Аналізуються основні принципи організації процесу підготовки майбутніх учителів-філологів до роботи в умовах кооперативного навчання. Визначаються функції викладача при кооперативному навчанні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | процес підготовки, принцип, учитель-філолог, кооперативне навчання. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 14 Трав 2014 08:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11200 |
ДСТУ 8302:2015: | Байда М. В. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки. 2011.. |