Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти

Щерба Н. С. (2007) Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти. Матеріали V Міжвузівської конференції молодих учених.. С. 236–237.

[thumbnail of Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти.pdf]
Preview
Текст
Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти.pdf

Завантажити (93kB) | Preview

Анотація

Компетентнісна парадигма сучасної української освіти (як її структурно-змістовий вимір) зумовлює організацію навчального процесу та оцінювання його результатів через розвиток у суб’єктів навчання ключових компетенцій. У цьому аспекті вивчення циклу мовних предметів розглядається через призму формування в учнів та студентів ключових комунікативних компетенцій у рідній та іноземних мовах (ІМ). Комунікативна іншомовна компетенція має свої компоненти, які, власне, і підлягають розвитку. Більшість науковців відносять до їх числа і стратегічну компетенцію (СК) (М. Canale, М. Swain, 1980;
Л. Бахман, А. Палмер, 1982; М. Canale, 1983; J.A. van Ek, 1986; В.М. Топалова, 1998 та інші).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 14 Трав 2014 08:15
Оновлення: 15 Серп 2015 06:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11210
ДСТУ 8302:2015: Щерба Н. С. Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти. Матеріали V Міжвузівської конференції молодих учених. 2007.. С. 236–237.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу