Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови

Калініна Л. В. (2012) Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. № 101. С. 149–151.

[thumbnail of Kalin1.pdf]
Preview
Текст
Kalin1.pdf

Завантажити (215kB) | Preview

Анотація

Дана стаття стосується проблеми лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови; акцентує увагу на можливостях філологічного читання в оволодінні мовою і культурою.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: філологічне читання, соціокультурна компетенція, лінгвокультурознавча інформація, країнознавчі та фонові знання
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 15 Трав 2014 08:21
Оновлення: 15 Серп 2015 08:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11234
ДСТУ 8302:2015: Калініна Л. В. Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. 2012. № 101. С. 149–151.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу