Калініна Л. В. (2012) Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (101). С. 149–151.
|
Текст
Download (215kB) | Preview |
Анотація
Дана стаття стосується проблеми лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови; акцентує увагу на можливостях філологічного читання в оволодінні мовою і культурою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | філологічне читання, соціокультурна компетенція, лінгвокультурознавча інформація, країнознавчі та фонові знання |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 15 Трав 2014 08:21 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11234 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |