Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови

Дєньгаєва С. В. (2012) Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Рационализация современной науки.. С. 109–115.

[thumbnail of its_dopovid.pdf]
Preview
Текст
its_dopovid.pdf

Завантажити (151kB) | Preview

Анотація

Метою даної статті єрозгляд медіаосвіти якпроцесуформування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мовизадопомогоюінаматеріалізасобівмасовоїкомунікації (медіа), мета якого сформувати всесторонньо розвинуту особистість, здатну до життя у новому інформаційному просторі. Роль вчителя у даному процесі важко переоцінити, адже саме вчитель іноземної мови має доступ до іншомовних джерел і може навчити учня аналізувати і сформувати культуру спілкування з медіа, критично мислити, здатність повноцінно сприймати, інтерпретувати, аналізувати й оцінюватимедіатексти, навчити різним формамсамовираженнязадопомогоюмедіатехніки, реалізації творчого потенціалу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 16 Трав 2014 05:44
Оновлення: 03 Лист 2016 08:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11264
ДСТУ 8302:2015: Дєньгаєва С. В. Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Рационализация современной науки. 2012.. С. 109–115.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу