Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання електронних програмно-педагогічних засобів у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови

Дєньгаєва С. В. (2011) Використання електронних програмно-педагогічних засобів у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій. № 7. С. 141–145.

[thumbnail of Використання ппз у професійній підготовці майбутнього вчителя ім.pdf]
Preview
Текст
Використання ппз у професійній підготовці майбутнього вчителя ім.pdf

Завантажити (120kB) | Preview

Анотація

Входження України до європейського освітнього, культурного та економічного простору, інтеграція з європейськими країнами, інтернаціоналізація ділових стосунків у різноманітних сферах діяльності людини диктує нове соціальне замовлення суспільства в галузі освіти, зокрема якості володіння випускниками середніх загально-навчальних закладів (ЗНЗ) іноземною мовою (ІМ). Головною метою навчання іноземної мови в ЗНЗ є формування особистості, яка увібрала б у себе досвід рідної та іншомовної культури, оволоділа б інноваційними комп’ютерними технологіями і була б готова до життя та праці в новому інформаційному суспільстві.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 16 Трав 2014 05:45
Оновлення: 03 Лист 2016 08:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11266
ДСТУ 8302:2015: Дєньгаєва С. В. Використання електронних програмно-педагогічних засобів у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій. 2011. № 7. С. 141–145.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу