Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу

Арешонков В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 106–108.

[thumbnail of 05avyukp.pdf]
Preview
PDF
05avyukp.pdf

Завантажити (117kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 21 Жовт 2008 14:06
Оновлення: 23 Січ 2018 15:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1136
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 106–108.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу