Арешонков В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 106–108.
Preview
05avyukp.pdf
Завантажити (117kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
| Користувач: | І.М. Гінгін |
| Дата подачі: | 21 Жовт 2008 14:06 |
| Оновлення: | 23 Січ 2018 15:45 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1136 |
| ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 106–108. |


