Романюк С. К. (2014) ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 164–167. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Завантажити (260kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості функціонування засобів різних видів оцінки в американському
комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти
американського журналу ″The New Yorker″. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та
семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що американська комерційна журнальна
реклама застосовує всі семантичні різновиди позитивної оцінності. Продуктивними є засоби естетичних,
етичних, раціональних та сенсорних оцінок, які є основним компонентом змісту рекламного тексту та
служать вирішальним чинником у досягненні його комунікативно-прагматичної мети
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2014 07:38 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11767 |
ДСТУ 8302:2015: | Романюк С. К. ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 164–167. |