Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Романюк С. К. (2014) ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 164–167. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 31.pdf]
Preview
Текст
31.pdf

Завантажити (260kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості функціонування засобів різних видів оцінки в американському
комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти
американського журналу ″The New Yorker″. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та
семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що американська комерційна журнальна
реклама застосовує всі семантичні різновиди позитивної оцінності. Продуктивними є засоби естетичних,
етичних, раціональних та сенсорних оцінок, які є основним компонентом змісту рекламного тексту та
служать вирішальним чинником у досягненні його комунікативно-прагматичної мети

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2014 07:38
Оновлення: 15 Серп 2015 07:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11767
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 164–167.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу