Вербицький М. О. (2014) Особливості мелодики англомовної спортивної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш.. Т. 1. С. 57–60.
Preview
Вербицький.pdf
Завантажити (460kB) | Preview
Анотація
Об'єкт дослідження - англомовний телевізійний рекламний дискурс.
Предмет дослідження – просодичні особливості англомовного рекламного дискурсу (на прикладі спортивної реклами).
Мета статті дослідити особливості мелодичних контурів англомовної телереклами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рекламний дискурс, телереклама |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Лип 2014 10:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12018 |
ДСТУ 8302:2015: | Вербицький М. О. Особливості мелодики англомовної спортивної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш.. 2014. Т. 1. С. 57–60. |