Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості мелодики англомовної спортивної реклами

Вербицький М. О. (2014) Особливості мелодики англомовної спортивної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш.. Т. 1. С. 57–60.

[thumbnail of Вербицький.pdf]
Preview
Текст
Вербицький.pdf

Завантажити (460kB) | Preview

Анотація

Об'єкт дослідження - англомовний телевізійний рекламний дискурс.
Предмет дослідження – просодичні особливості англомовного рекламного дискурсу (на прикладі спортивної реклами).
Мета статті  дослідити особливості мелодичних контурів англомовної телереклами.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рекламний дискурс, телереклама
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 27 Лип 2014 10:54
Оновлення: 15 Серп 2015 07:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12018
ДСТУ 8302:2015: Вербицький М. О. Особливості мелодики англомовної спортивної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш.. 2014. Т. 1. С. 57–60.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу