Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуальні підходи до виділення ознак креативності

Антонова О. Є. (2014) Концептуальні підходи до виділення ознак креативності. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал (8). С. 59–67.

[thumbnail of 7.pdf]
Preview
Текст
7.pdf

Завантажити (488kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 11 Вер 2014 06:08
Оновлення: 15 Серп 2015 07:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12515

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу