Антонова О. Є. (2014) Концептуальні підходи до виділення ознак креативності. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал. № 8. С. 59–67.
Preview
7.pdf
Завантажити (488kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
| Дата подачі: | 11 Вер 2014 09:08 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 10:57 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12515 |
| ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є. Концептуальні підходи до виділення ознак креативності. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал. 2014. № 8. С. 59–67. |


