Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі

Батицька А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка.

[thumbnail of Batitska.pdf]
Preview
Текст
Batitska.pdf

Завантажити (248kB) | Preview

Анотація

Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину.

Тип ресурсу: Інше
Ключові слова: рекламний дискурс, реклама
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 24 Вер 2014 06:29
Оновлення: 15 Серп 2015 08:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12752

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу