Батицька А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка.
Preview
Batitska.pdf
Завантажити (248kB) | Preview
Анотація
Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину.
| Тип ресурсу: | Інше |
|---|---|
| Ключові слова: | рекламний дискурс, реклама |
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
| Дата подачі: | 24 Вер 2014 09:29 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 11:14 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12752 |


