Яценко С. Л. (2006) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). С. 54–57.
Preview
555.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена уточненню та поглибленню понять особистісної орієнтації навчання, визначенню сутності, мети, основних характеристик та функцій педагогічно спрямованого процесу, суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителя та учня в процесі становлення соціально компетентної особистості. Проаналізовано наукові підходи до окреслення категорії "особистісна орієнтація навчання" та сформульовано авторське визначення поняття особистісно орієнтованого навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 10:58 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1325 |