Яценко С. Л. (2006) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 54–57.
Preview
555.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена уточненню та поглибленню понять особистісної орієнтації навчання, визначенню сутності, мети, основних характеристик та функцій педагогічно спрямованого процесу, суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителя та учня в процесі становлення соціально компетентної особистості. Проаналізовано наукові підходи до окреслення категорії "особистісна орієнтація навчання" та сформульовано авторське визначення поняття особистісно орієнтованого навчання.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | В.В. Васильчук |
| Дата подачі: | 28 Жовт 2008 12:58 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 18:17 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1325 |
| ДСТУ 8302:2015: | Яценко С. Л. Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. С. 54–57. |


