Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості

Антонова О. Є. (2006) Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія.. С. 175–215.

[thumbnail of Антонова О.pdf]
Preview
Текст
Антонова О.pdf

Завантажити (837kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 25 Жовт 2014 19:29
Оновлення: 15 Серп 2015 09:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13332
ДСТУ 8302:2015: Антонова О. Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія. 2006.. С. 175–215.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу