Луценко В. В. (2006) Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. pp. 62-64.
Preview
98.pdf
Download (112kB) | Preview
Abstract
У статті подано основні результати експериментального дослідження стану сформованості творчої активності майбутнього вчителя музики.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education |
| Depositing User: | В.В. Васильчук |
| Date Deposited: | 28 Oct 2008 13:08 |
| Last Modified: | 18 Feb 2016 11:31 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1334 |
| ДСТУ 8302:2015: | Луценко В. В. Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. pp. 62-64. |


