Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики

Луценко В. В. (2006) Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 62–64. ISSN 2076-6173.

Анотація

У статті подано основні результати експериментального дослідження стану сформованості творчої активності майбутнього вчителя музики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: В.В. Васильчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:08
Оновлення: 18 Лют 2016 09:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1334
ДСТУ 8302:2015: Луценко В. В. Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. С. 62–64.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу