Луценко В. В. (2006) Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 62–64. ISSN 2076-6173.
Preview
98.pdf
Завантажити (112kB) | Preview
Анотація
У статті подано основні результати експериментального дослідження стану сформованості творчої активності майбутнього вчителя музики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:08 |
Оновлення: | 18 Лют 2016 09:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1334 |
ДСТУ 8302:2015: | Луценко В. В. Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. С. 62–64. |