Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми

Карпенко Є. М. (2006) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 89–91.

Анотація

У статті аналізується стан проблеми формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки. Розглянуто основні характеристики іформаційно-аналітичних вмінь, деякі труднощі їх формування. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено шляхи формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: О.О. Казмірчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:07
Оновлення: 14 Серп 2015 15:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1335

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу