Zhytomyr State University Library

Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми

Карпенко Є. М. (2006) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. pp. 89-91.

[thumbnail of 2.pdf]
Preview
PDF
2.pdf

Download (112kB) | Preview

Abstract

У статті аналізується стан проблеми формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки. Розглянуто основні характеристики іформаційно-аналітичних вмінь, деякі труднощі їх формування. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено шляхи формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: О.О. Казмірчук
Date Deposited: 28 Oct 2008 13:07
Last Modified: 14 Aug 2015 18:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1335
ДСТУ 8302:2015: Карпенко Є. М. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 29. pp. 89-91.

Actions (login required)

View Item
View Item