Карпенко Є. М. (2006) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. pp. 89-91.
Preview
2.pdf
Download (112kB) | Preview
Abstract
У статті аналізується стан проблеми формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки. Розглянуто основні характеристики іформаційно-аналітичних вмінь, деякі труднощі їх формування. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено шляхи формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
| Depositing User: | О.О. Казмірчук |
| Date Deposited: | 28 Oct 2008 13:07 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 18:22 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1335 |
| ДСТУ 8302:2015: | Карпенко Є. М. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 29. pp. 89-91. |


