Залібовська-Ільніцька З. В. (2006) Шляхи розвитку комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 78–81. ISSN 2076-6173.
Preview
333.pdf
Завантажити (128kB) | Preview
Анотація
Автор досліджує вживання методу портфоліо в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності учнів молодших класів. У статті проаналізовано основні вимоги до випускників вищих навчальних педагогічних закладів і дає рекомендації щодо шляхів розвитку комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:19 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1357 |
ДСТУ 8302:2015: | Залібовська-Ільніцька З. В. Шляхи розвитку комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. С. 78–81. |