Zhytomyr State University Library

Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів

Сербин І. В. (2006) Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. pp. 95-99.

[thumbnail of 7777.pdf]
Preview
PDF
7777.pdf

Download (123kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості формування методологічних засад педагогічної науки в контексті проблеми розвитку творчості, починаючи з радянських часів, до останніх розробок вітчизняних вчених. Представлено основні підходи до проблеми професійної підготовки педагога в контексті розвитку педагогічної творчості з методологічної точки зору. Визначено основні методологічні правила розвитку педагогічної творчості.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: В.В. Васильчук
Date Deposited: 08 Dec 2008 14:44
Last Modified: 14 Aug 2015 18:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1394
ДСТУ 8302:2015: Сербин І. В. Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. pp. 95-99.

Actions (login required)

View Item
View Item