Сербин І. В. (2006) Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. pp. 95-99.
Preview
7777.pdf
Download (123kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто особливості формування методологічних засад педагогічної науки в контексті проблеми розвитку творчості, починаючи з радянських часів, до останніх розробок вітчизняних вчених. Представлено основні підходи до проблеми професійної підготовки педагога в контексті розвитку педагогічної творчості з методологічної точки зору. Визначено основні методологічні правила розвитку педагогічної творчості.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Depositing User: | В.В. Васильчук |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 14:44 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 18:39 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1394 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сербин І. В. Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. pp. 95-99. |


