Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів

Сербин І. В. (2006) Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 95–99.

[thumbnail of 7777.pdf]
Preview
PDF
7777.pdf

Завантажити (123kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості формування методологічних засад педагогічної науки в контексті проблеми розвитку творчості, починаючи з радянських часів, до останніх розробок вітчизняних вчених. Представлено основні підходи до проблеми професійної підготовки педагога в контексті розвитку педагогічної творчості з методологічної точки зору. Визначено основні методологічні правила розвитку педагогічної творчості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: В.В. Васильчук
Дата подачі: 08 Груд 2008 12:44
Оновлення: 14 Серп 2015 15:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1394
ДСТУ 8302:2015: Сербин І. В. Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. С. 95–99.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу