Сербин І. В. (2006) Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 95–99.
Preview
7777.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості формування методологічних засад педагогічної науки в контексті проблеми розвитку творчості, починаючи з радянських часів, до останніх розробок вітчизняних вчених. Представлено основні підходи до проблеми професійної підготовки педагога в контексті розвитку педагогічної творчості з методологічної точки зору. Визначено основні методологічні правила розвитку педагогічної творчості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:44 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1394 |
ДСТУ 8302:2015: | Сербин І. В. Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 30. С. 95–99. |