Гаращук К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 64–68.
Preview
15.pdf
Завантажити (124kB) | Preview
Анотація
У статті подана характеристика чотирьох провідних стратегій реформування шкільництва Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття, проаналізовано суперечності та проблеми реформаційних перетворень. Подано рекомендації щодо використання позитивного досвіду британських освітніх реформ у вітчизняних умовах, визначені напрями подальших досліджень прогресивного досвіду освітніх змін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 12:04 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1466 |
ДСТУ 8302:2015: | Гаращук К. В. Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. С. 64–68. |