Довгань Л. І. (2007) Аналітичний підхід до морального виховання у педагогіці США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. pp. 70-74.
Preview
76.pdf
Download (126kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто зміст, форми та методи аналітичного підходу до морального виховання у педагогіці США. Проаналізовано особливості та принципи функціонування спільнот допитливих як однієї із форм морального виховання особистості. Визначено стадії філософської дискусії у спільнотах допитливих. З’ясовано вимоги до проведення моральних дискусій з метою розвитку критичного мислення учнів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Т.П. Войтко |
| Date Deposited: | 28 Oct 2008 14:10 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 18:52 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1476 |
| ДСТУ 8302:2015: | Довгань Л. І. Аналітичний підхід до морального виховання у педагогіці США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. pp. 70-74. |


