Довгань Л. І. (2007) Аналітичний підхід до морального виховання у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 70–74.
Preview
76.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто зміст, форми та методи аналітичного підходу до морального виховання у педагогіці США. Проаналізовано особливості та принципи функціонування спільнот допитливих як однієї із форм морального виховання особистості. Визначено стадії філософської дискусії у спільнотах допитливих. З’ясовано вимоги до проведення моральних дискусій з метою розвитку критичного мислення учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 12:10 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1476 |
ДСТУ 8302:2015: | Довгань Л. І. Аналітичний підхід до морального виховання у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 70–74. |