Пащук В. С., Войналович Л. П. (2006) Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання. Навчай і навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): Збірник науково-методичних матеріалів. Т. 6. С. 67–73.
Preview
7_пащук__войналович.pdf
Завантажити (260kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто комплекс вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | диференційоване навчання, теорієя домінуючих здібностей, діалог-обговорення, комплекс вправ |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Груд 2014 14:14 |
Оновлення: | 22 Груд 2014 14:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14812 |
ДСТУ 8302:2015: | Пащук В. С., Войналович Л. П. Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання. Навчай і навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): Збірник науково-методичних матеріалів. 2006. Т. 6. С. 67–73. |