Спірін О. М. (2013) Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 1, № 33. ISSN 2076-8184.
788-2634-1-PB.pdf
Завантажити (196kB) | Preview
Анотація
У статті уточнено поняття інформаційно-комунікаційної технології й інформаційно-комунікаційної технології навчання. На основі аналізу досвіду розроблення й оцінювання ефективності методичної системи базової фахової підготовки вчителів інформатики обґрунтовано критерії зовнішньої і критерії внутрішньої якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розглянуто показники зовнішніх – проектувального, конструктивного, організаційного, комунікативного та гностичного критеріїв, і внутрішніх критеріїв – диференціації, індивідуалізації, інтенсифікації процесу навчання і результативності навчальної діяльності. Наведено підходи щодо оцінювання показників для з'ясування ступеня проявлення критеріїв.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології навчання, оцінювання якості, зовнішні критерії і показники якості, внутрішні критерії і показники якості, ІКТ-компетентність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
Дата подачі: | 07 Лют 2015 17:27 |
Оновлення: | 07 Лют 2015 17:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15476 |
ДСТУ 8302:2015: | Спірін О. М. Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. 2013. Т. 1, № 33. |