Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання

Спірін О. М. (2013) Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 1, № 33. ISSN 2076-8184.

[thumbnail of 788-2634-1-PB.pdf]
Preview
Текст
788-2634-1-PB.pdf

Завантажити (196kB) | Preview

Анотація

У статті уточнено поняття інформаційно-комунікаційної технології й інформаційно-комунікаційної технології навчання. На основі аналізу досвіду розроблення й оцінювання ефективності методичної системи базової фахової підготовки вчителів інформатики обґрунтовано критерії зовнішньої і критерії внутрішньої якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розглянуто показники зовнішніх – проектувального, конструктивного, організаційного, комунікативного та гностичного критеріїв, і внутрішніх критеріїв – диференціації, індивідуалізації, інтенсифікації процесу навчання і результативності навчальної діяльності. Наведено підходи щодо оцінювання показників для з'ясування ступеня проявлення критеріїв.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології навчання, оцінювання якості, зовнішні критерії і показники якості, внутрішні критерії і показники якості, ІКТ-компетентність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 07 Лют 2015 17:27
Оновлення: 07 Лют 2015 17:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15476
ДСТУ 8302:2015: Спірін О. М. Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. 2013. Т. 1, № 33.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу