Zhytomyr State University Library

Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти

Романюк С. К. (2013) Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти. Наукові записки. Серія “Філологічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 4.

[thumbnail of Стаття Засоби емотивності (2) Ніжин 2013.pdf]
Preview
Text
Стаття Засоби емотивності (2) Ніжин 2013.pdf

Download (443kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Users 4553 not found.
Date Deposited: 18 Feb 2015 14:08
Last Modified: 18 Feb 2015 14:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15679
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти. Наукові записки. Серія “Філологічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 4. 2013.

Actions (login required)

View Item
View Item