Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти

Романюк С. К. (2013) Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти. Наукові записки. Серія “Філологічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 4..

[thumbnail of Стаття Засоби емотивності (2) Ніжин 2013.pdf]
Preview
Текст
Стаття Засоби емотивності (2) Ніжин 2013.pdf

Завантажити (443kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:08
Оновлення: 18 Лют 2015 12:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15679
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти. Наукові записки. Серія “Філологічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 4. 2013..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу