Zhytomyr State University Library

Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект

Якса Н. В. (2007) Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. pp. 102-105.

[thumbnail of 07yanvpa.pdf]
Preview
PDF
07yanvpa.pdf

Download (119kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії суб’єктів освітнього процесу як умови гармонійного функціонування полікультурного соціуму. Визначається, що внутрішнім продуктом цієї підготовки є етнічна толерантність як цілісна багатокомпонентна освіта.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Т.О. Книш
Date Deposited: 25 Nov 2008 11:43
Last Modified: 14 Aug 2015 19:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1612
ДСТУ 8302:2015: Якса Н. В. Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. pp. 102-105.

Actions (login required)

View Item
View Item