Якса Н. В. (2007) Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. pp. 102-105.
Preview
07yanvpa.pdf
Download (119kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії суб’єктів освітнього процесу як умови гармонійного функціонування полікультурного соціуму. Визначається, що внутрішнім продуктом цієї підготовки є етнічна толерантність як цілісна багатокомпонентна освіта.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Т.О. Книш |
| Date Deposited: | 25 Nov 2008 11:43 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 19:18 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1612 |
| ДСТУ 8302:2015: | Якса Н. В. Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. pp. 102-105. |


